torek, 18. avgust 2009

Zanetti spet v Firencah

Cristiano Zanetti je zapustil Juventus. 2 milijona evrov je bilo dovolj, da je nekdanji nogometaš Rime in Interja odšel v svoj nekdanji klub - Fiorentino.

Nekdanji italijanski reprezentant Cristiano Zanetti ni več član Juventusa. Stara dama iz Torina je 32-letnega vezista za 2 milijona evrov prodala Fiorentini, kar pomeni, da se je Zanetti priključil svojemu nekdanjemu klubu, pri katerem se je kalil v mladinskem pogonu, zdaj pa bo po dolgih 13 letih znova zaigral tudi za člansko ekipo, katere dres je med leti 1993 in 1996 odigral štiri tekme. "Trenerju Juventusa Ciru Ferrari sem pojasnil, da Fiorentine preprosto ne morem zavrniti. Presrečen sem, da sem se vrnil sem, to je moj klub," je navdušen Zanetti, ki je z vijoličastimi podpisal dvoletno pogodbo. Zanetti je bil član Juventusa tri leta, pred tem je igral tudi za Inter, Romo, Cagliari, Reggino in Venezio. Kot zanimivost povejmo, da je Zanetti zadnji nakup nekdanjega direktorja Juventusa Luciana Moggija, preden je bil zaradi udejstvovanja v aferi Calciopoli vržen iz italijanskega nogometa.

Ni komentarjev: